ЗАЗИДАНИТЕ в сезон 2013/2014

19 ОКТОМВРИ, 19 часа, камерна зала, Младежки театър

6 НОЕМВРИ, 19 часа, камерна зала, Младежки театър

След номинация за Аскеер 2013 и успешен изминал сезон, “Зазиданите” продължава да се играе на камерна сцена в Младежки театър “Николай Бинев” и през сезон 2013/2014.

DSC_9470

Бях в колата, дъждът трополеше по покрива и превръщаше калния път в река. Гледах през прозореца и целият свят ми се виждаше някак размит и размазан като в сън. Стори ми се, че я зърнах още тогава, как изтичва боса нагоре по каменните стъпала в раздърпаната си бяла дреха и се скрива зад огромната порта. Приличаше на привидение. Мислех, че съм си я въобразил. Но след като се разплатих с шофьора и започнах да изкачвам каменните стъпала, още преди да се доближа до вратата, усещах невидимото й присъствие. Или нечие друго. Не знам. Знаех само, че нещо чака моето пристигане в тази къща. И ме наблюдава.

Leave a Reply

