Зеленото Стихотворение

амбицията изяжда главата ми

зелена шестоъгълна глава на поет

зелена искам те зелена

зелена искам те зелена

изхлузена зелената ти кожа

зелените игли и зъбите зелени

пълни с отрова зелените бодли

зелените ти вени мухоморките зелени

и очите – две блата зелени удавени от жаби

след марихуана ганджа коз чадел канабис

трева зелена в градината с натежали ябълки

с дървета цъфнали в долари $$$ и в зелени карти

с мента лайм мохито и позеленял от яд абсент

искам зелената ти жлъчка и гранофорина по езика ти

хапчетата валериан и аналгин хинин и зелените таблетки

ЗеленЧук и РайGrass крокодил и гущер в рая на зелената планета:

из джунглите обрасли с русалки гоблини динозаври и марсианци

луната е костенурка отразена в позеленелите от водорасли огледала

и зеленият път между листата като гъсеница постлан

с четирилистни детелини които светят като светофари в зелено

тиня и бръшлян тиня и бръшлян и плесен

аз зеленея ти линееш аз зеленея ти линееш

между тюркоаз нефрит смарагд и изумруд

между бръшлян живовляк здравец кактус и чемшир
между кипарис палма ясен зелен лимон и кестен

между маруля краставица броколи фасул и грах

между смокиня грозде авокадо киви и диня

между копър чесън киселец босилек чубрица и магданоз

между попай маската флабър кърмит шрек и гринч

между невидими зелени еуглени и скакалци от края на света

и очите – две кивита обелени две маслини без костилки

тиня и бръшлян тиня и бръшлян и песен

аз зеленея ти линееш аз зеленея ти линееш

зелена искам те зелена

verde que te quiero verde

green how I want you green

vert je te veux vert

зелена искам те зелена

зелени са били листата върху които сега

зеленото е като папагал повторено

и аз съм зелен и аз съм зелен и аз съм зелен

и аз съм млад и зелен и аз съм зелен и жилав

и аз съм вечно зелен вечно вечно зелен

Leave a Reply

