малък сезон днес

Г. ТЕНЕВ. Ателие Драматургия. Драматургията се пише по железни закони, които никой не знае. Освен Тенев. Георги Тенев. Трябва да се запишете предварително, за да получите достъп до тайните.

НЯМА МЕ. Танц, песен, текст, пърформанс, изпълнение, хепънинг, игра, тука има, тука нема, няма ме. Мен ме имаше на миналото представление. На това ще ме няма. Но нека вас ви има и представлението ще го има, за да кажете има ли го или го няма. Не си носете домати. Има.

ИЗМЯНА. По Пинтър. Режисьорски изпит на третокурсничка от НАТФИЗ с обещаващи млади актьори, с които и аз съм работил и ви казвам: гледайте ги и ги запомнете! Има защо.

СХВАТКИ. Неизказаните конфликти, които се появяват, когато се изправим лице в лице със Смъртта и ужасът от невъзможността да се избегне тази среща.

твояЗАвинаги. Загубването на човешките черти в чертите на компютърния монитор, изкривяването на истинското общуване, въобще извратената страна на интернет.

Не гледайте монитора!

Елате в СФУМАТО!

ЯRсен ВасилеВ

Leave a Reply

