Тея Сугарева 5 дози кислород

teya

тътен зад гърба ми

/глътка въздух/

вулкан сред пустош
голям и тъмен
привличащ
поглъщащ
забоден в пъпа
с четири огромни сенки
в четирите посоки на света

и аз
вървя бавно
знам точно колко крачки ми остават
до окото, в което искам да се огледам
до последната въздишка по изгубените
пеперуди
коремът ми е пълен с
него

/глътка въздух/

усещам го в себе си
той ме свива
забавя
върти в кръг и после
пак връща в същия път
изплюта в пустошта
в която все още нямам
спокойствието
от която той ще ме спаси

/глътка въздух/

тук съм
посреща ме с облак прах

/глътка въздух/

топло е
посреща ме с плътен звук

/глътка въздух/

усещам ръцете си по него

/въздухът не достига/

тътен в мен

/…/

ВЗРИВ

/издишвам/

От устата ми излиза дим
тютюнев.

/тътен/

Зад гърба ми долита звука
от шибания Картуун…

/вулканът тлее/

МОЯТ СТРАХ

Leave a Reply

