ПОЕЗИЯ

на Мина, Мери, Иво, Дария и Дани

„La poésie doit être faite par tous. Non par un.”
Lautréamont



писането е занимание самотно
през септември или през май но
ТОВА Е САМО ТЕКСТ
през май май май
словото става плът
без бог без режисьор
всяко тяло е парче от пъзел
авторът е мъртъв
обезглавен е Бог Аз
това не е моноспектакъл
но Аз играе всички роли
всеки глас е изповед на блуден син
разголени са виното и хлябът и мастилото
предлагат се за консумация
през всички сетива
на сцената публиката е
омърсена с онова което не се измива

шакти шанти чакри мантри нидра етер разврат либидо пол комплекс симптом табу фетиш фантазия миг момент инстинкт

времето което тежи
времето което се изплъзва
времето което се топи

потокът на съзнанието ми
става река става море става океан
колективно
светът е мой и аз съм негов не съм поет
колективно
писането е занимание вечно
колективно

това не са поети роби на очакването досадници

това E поезия

One thought on “ПОЕЗИЯ

  1. Pingback: Clement

Leave a Reply

